VR AD MDCCXL
VR z XVIII wieku? Czy to możliwe? A może ludzie od zawsze myśleli o „wi-arze”? Jak to się działo w XVIII wieku?
RAW – DOBRZE PODANY
Jak rozumieć pliki RAW? Czym się charakteryzują i jak je ugryźć? Czy RAW jest strawny, czy nie za bardzo? Czy bezkarnie można używać nazwy RAW? Dlaczego? I... czy w ogóle nam się przyda? Znacie odpowiedzi? To nie czytajcie! Nie znacie? W takim przypadku ...
OŚWIECENIE I ILUMINACJA NA CAMERIMAGE 2022
Zapraszamy do naszego stoiska mieszczącego się na poziomie -1, rówlonległym do przestrzeni wystawowych, tuż przy wejsciu do sali kinowej. ZAPRASZAMY!!!! PS Dla tych którzy wczoraj nie mogli kupić książki - już wszystko działa, okazuje się, że to problemy z siecią...
CAMERIMAGE 2022
To już dzisiaj! Po raz 30! Camerimage Święto ruchomego obrazu!Dla tych, którzy wybierają się na Festiwal, przygotowaliśmy specjalne wydanie FilmPRO, które zostało przygotowane razem z PSC i jest do ściągnięcia za darmo na wspólnym stoisku PSC / VBK. Dla tych, którzy...
ZMONTOWANY SCENARIUSZ
Czy scenariusz nakręconego filmu jest tym samym scenariuszem, który istniał przed zdjęciami? Czy scenariusz filmu jest tym samym scenariuszem, gdy film już jest zmontowany? Czy montaż to nowe scenariopisarstwo?
BEIKS MEDIA SHOW 4. XI 2022 r. WARSZAWA
Zapraszamy do zarejestrowania się na BEIKS MEDIA SHOW! Jak co roku, firma Beiks robi tradycyjny ukłon w stronę swoich klientów, filmowców i osób z szeroko rozumianej branży foto-filmowo-telewizyjnej. Co w tym roku zobaczymy i doświadczymy na Show? Tak jak w latach...
COOKE ANAMORPHIC VS ATLAS ORION
Test porównawczy obiektywów Atlas Orion Series 2x Anamorphic Prime vs Cooke Anamorphic / i prime
Grawitacja efektów
Na tegorocznym międzynarodowym festiwalu filmowym Energa Camerimage, który odbędzie się w Toruniu od 12 do 19 listopada 2022 r., odbędzie się seminarium Neila Corboulda, specjalisty od efektów specjalnych, zdobywcy dwóch Oscarów za efekty do „Gladiatora” i „Grawitacji”. Jest zwycięzcą nagród Bafta za „Piąty element”, „Szeregowiec Ryan”, „Pojutrze”, jak również za film „Grawitacja”.
Obiektywy, które zmieniły kino
Filmowcy sięgają po sprzęt, który pomaga im przesłać własne wizje na ekran. Robią to dzięki narzędziom, które opracowują inni artyści. W tym przypadku inżynierowie, fizycy, mechanicy… Krótka historia obiektywów, które zmieniły kino.
Kubrick i Krokus
Co wspólnego mają Stanley Kubrick i powiększalnik Krokus? Czy obiektyw może być jaśniejszy bez zmiany innych parametrów, wpływających na jakość obrazu? Jak to się dzieje?